שלוחי חב"ד בעולם - כל יהודי הוא שליח!

חסידות חב"ד היא בין החסידויות הגדולות בעולם, והיא שונה בתכלית מכל החסידויות האחרות בהמון מובנים, בין היתר צורת ההסתכלות על העולם, העבודה עם אנשים, ועוד נושאים וגוונים רבים בהם חלוקים רוב החסידויות עם חסידות חב"ד

מרכז חב"ד העולמי - 770
חסידות חב"ד היא גם החסידות היחידה שמפוזרת בעולם בצורה שלא תיאמן עד כדי המשפט הידוע: "גם איפה שאין קוקה קולה יש חב"ד", כששומעים משפט כזה קשה להעלים עין מהעובדה שחב"ד הינה אולי האימפריה החזקה ביותר בעולם כולו, הרי איפה עוד ניתן למצוא קבוצה של אנשים שמפוזרים בכל העולם במטרה לעזור לשני, משעבדים את עצמם בשביל הזולת, מוסרים את נפשם
בשביל האחר, אפילו מתפשרים על חינוך הילדים הטהורים שלהם במוסדות וקהילות בארץ הקודש על מנת שעוד יהודי ידע ויתקרב לבוראו, איזה דבר זה, איזה יופי..

אז מה שנשאר הוא לומר יישר כוח והלוואי עליי
אבל כמו שכבר הרבי מליובאוויטש רבי מנחם מענדל שניאורסאן - הרבי הנוכחי של חסידות חב"ד:
"כל יהודי הוא שליח"


אין לנו לומר ישר כח ובזה לסיים,

עלינו לקחת חלק בדבר כאילו אנחנו עצמינו חסידי חב"ד, כולנו חסידים של הרבי וכולנו כאן אחד בשביל השני, אמנם אנחנו לא גרים בסוף העולם ולא צריכים לצאת ולהפוך את הרחוב כדי למצוא איזה יהודי, אבל ולכן זה יותר קל ופשוט לנו מה אנחנו צריכים לעשות.

ואני לעצמי לוקח - מהיום בעז"ה אומר לעוד יהודי בוקר טוב, אשאיר עוד חיוך לזר ברחוב, ואפילו אעזור לאיזה גברת לסחוב משהו כבד. למה? בגלל שאני יהודי - וכל יהודי הוא שליח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה